Gepubliceerd op 08.03.2024

INDIGO, een wereldwijd toonaangevend parkeerbedrijf, onthult zijn nieuwe slogan, die de dynamische visie op stedelijke mobiliteit benadrukt..

Een wereldleider in beweging

Aanwezig in 9 landen (in Europa en in Amerika) en in meer dan 500 steden wereldwijd, beheert INDIGO zo’n 2.600 parkings en 2.250 km parkeerplaatsen op straat. In Frankrijk alleen al worden 690 parkings en 1.000 km openbare parkeerplaatsen door INDIGO beheerd in 195 steden, verspreid over het hele land.
Als leider in onze sector en als lokale speler vergemakkelijken we de ecologische overgang van steden door diensten aan te bieden voor een vlottere en duurzamere mobiliteit. We werken met een breed scala aan klanten voor wie parkeren en mobiliteit belangrijke thema’s zijn: lokale overheden, ziekenhuizen, treinstations, winkelcentra, toeristische en recreatieve trekpleisters, luchthavens en bedrijven.

Een slogan in overeenstemming met de nieuwe visie van INDIGO

Deze slogan is perfect in overeenstemming met de strategie van INDIGO, benadrukt onze wil om te anticiperen en te beantwoorden op de evolutie van de mobiliteitsbehoeften (het beheer van verkeersstromen in parkings en op de openbare weg, bevordering van de ontwikkeling van milieuvriendelijke en CO2-neutrale vervoersmiddelen, herbestemming van de parkings voor nieuwe gebruiksdoeleinden, …). Door het parkeren tot één van de fundamentele pijlers van de mobiliteit te maken, bevestigt INDIGO resoluut diens centrale rol in de aanpak van de uitdagingen waarmee steden worden geconfronteerd als ze zowel meer bewegingsvrijheid als een aangenamere leefomgeving nastreven

Een nieuwe positionering vastgelegd in een « imagofilm »

Vandaag staat deze nieuwe positionering centraal in onze nieuwe « imagofilm ». Een film die is opgebouwd als een ode aan de parkeerplaats en die illustreert hoe parkeren het knooppunt van mobiliteit is en het stadsleven op een positieve manier beïnvloedt.